Loading

Meneer pastoor liegt nooit!

Een dame komt per vliegtuig terug uit vakantie in Zwitserland .

Ze zit naast een priester .

Tijdens de vlucht geraken ze aan de praat en zo komt het dat ze de Pastoor om een dienst vraagt .

'Eerwaarde , ik heb in Zwitserland een gloednieuw en hypermodern epileer - apparaat gekocht , het was niet goedkoop en ik zit dus over de wettelijke limiet .

Ik zal er invoerrechten op moeten betalen . Kunt u mijn ladyshave niet verbergen in uw soutane ?'

'Natuurlijk , maar ik moet u waar - schuwen : ik kan niet liegen !'

'Maar de douane zal u als priester niet verdenken en u doorlaten'.

En ze geeft hem de ladyshave .

Aangekomen op Zaventem passeren ze langs de douanepost en de douanier vraagt aan de priester:

'Niets aan te geven ?'

'Wel ,' zegt de priester , 'van mijn hoofd tot aan de gordel , heb ik niets aan te geven !'

De douanier vindt dit antwoord een beetje vreemd en vraagt door : 'en onder de gordel ?'

'Wel ,' zegt de priester , 'daar bevindt zich een fantastisch apparaat bestemd voor vrouwen , dat nog nooit is gebruikt !'

De douanier barst in lachen uit en roept : 'Allez het is goed , eerwaarde ! Volgende !'