Loading

Zwijggeld

Een jongetje zat voor de deur van een vrouw van lichte zeden te spelen.
Er kwam een 'klant' naar buiten en deed net alsof hij het jongetje niet zag.
Maar het jongetje riep hem toe: 'Ik weet wat  jij gedaan hebt daar binnen!'

De man: 'Dan geef ik je 5 euro en jij houdt je mond!'

Toen de man twee straten verder was hoorde hij het jongetje weer naar hem roepen....
'Ik weet toch wat jij gedaan hebt. Ik ga het aan iedereen vertellen.'

De man: 'Ik geef 10 euro en dan wil ik je niet meer zien!'

Toen de man voor zijn deur stond kwam het jongetje weer naar hem toe en schreeuwde:
' Nu weet ik ook waar je woont!'

De man: 'Nu geef ik je nog een keer 10 euro en dan ga je spelen, anders word ik echt boos!'

Thuisgekomen vertelde het jongetje hoe hij 25 euro verdiend had.
Maar zijn moeder zei hem dat hij zo niet aan geld mocht komen en maar moest gaan biechten bij mijnheer pastoor.

Het jongetje ging naar de kerk en kroop in de biechtstoel. Het luikje ging open.
Waarop het jongetje zei: 'Nu weet ik ook waar je werkt!' .....