Loading

De biecht van een Italiaanse Jongen

"Zegen mij vader, want ik heb gezondigd tegen het zesde gebod"

De priester vraagt: "ben jij Joe Pagano?"
"Ja vader dat ben ik"
"En wie was het meisje ?"
"Ik kan het niet zeggen vader, ik wil haar eer niet schaden."
"Maar Joe toch, ik ben zeker dat ik haar naam vroeg of laat te weten zal
komen, dus kun je het mij dan ook nu zeggen."

"Was het Tina Minetti ?"
"Ik kan het niet zeggen."
"Was het Teresa Mazzarelli?"
"Ik zal het nooit zeggen."
"Was het Camelli?"
"Sorry vader ik kan haar naam niet geven."
"Was het Cathy Piriano?"
"Mijn lippen zijn verzegeld."
"Was het dan Rosa Di Angelo"
"Alstublieft vader, ik kan het niet zeggen."

Vol frustatie zegt de priester:
"Joe Pagano uw lippen blijven gesloten, ik waardeer dat maar je hebt gezondigd en ik moet je straffen."
"Je mag gedurende vier maanden de mis niet meer dienen, ga nu maar en zondig nooit meer."

Joe komt buiten en zijn vriend Franco vraagt: "Hoeveel heb je gekregen?"

"Vier maand vakantie en vijf goeie adressen."